Sunday, February 12, 2012

Esimesed päevad Keralas

Oleme jõudnud Lõuna Indiasse, Keralasse.
Siin on veidi puhtam ja palju ilusam kui Delhis. Palju palme ja jutud. Inimesed samuti vähe rahulikumad ja ei roni nii palju meiega pildile aga passitakse ikka suurte silmadega :)
Siin võttis meid vastu autojuht, keda nimetame Grinshiks, tema nime täpselt ei suutnud meelde jätta. Auto on siin samuti parem - AC. jeep Chervolet. Autojuhi inglise keelest arusaamine on täiesti omaette teadus aga natuke harjumist ja hakkas juba miskit aru saama. 29 aastane kutt, pole väga jutukas aga vahel satub ta hoogu ja siis ei jõua teda ära kuulata. Muidu on ta väga sõbralik ja oleme temalt palju inffi saanud.

Kochis hommikul kl 9 korjas Grinšš meid peale ja kavas oli Old Kochi tuur ja sõit Munnarisse.
Kochis viis G meid juutide linnaossa kus veidi šoplesime,ostsime kakapüksid. Siht oli tegelt sünagoog a see oli täna kinni. Sealt edasi miski juudi tempel,sisse ei saanud jälle. Muideks siinsed juudid räägivad hästi inglise keelt.
Käisime vaatamas kuulsaid kalastusvõrke. Miskeid räimi sikutasid seal välja. Oma kohalolekuga ja uime näitamisega üllatasid meid delfiinid.
Seejärel kirik, mis oli väga püha ja kus oli miski tähtsa tegelase haud - Vasco de Cama.
Järgmiseks oli Hill Palace külastus. Tegemist kunagiste valitseajate koduga,mis nüüd nagu muuseum ja suur lilleaed.Ilus koht,seal puhkaks isegi.
Liikusime edasi,teel lõuna miskis family restos kus iga laud oli eraldi boxis,huvitav. Kenasti kõht täis 550 RB eest, kogu kamba peale sis see, eurodes se sis u 9,3.
Mööda mägist teed edasi. Loodus väga ilus, kõrged mäed ja rohelus,isegi üks ahv ja mõnwd lehmad.Üks suur ja vaadatav juga oli kahjuks kuivand,ent nägime üht pisikest eemalt. Enne hotelli šoppamispeatus ja u pool 6 olime Munnaris tubades paigas.
Päike oli tugev a nüüd kui seda enam näha pole on täica ok.
Munnarisse oli muidu 130 km a teekond kestis 7,5 tundi,peapõhjuseks ikka lahe liiklus,kuna keskmine kiirus oli vast 40 km/h.

Putukatest nii palju,et neid siin ikka on,õhtul ründasid meid hiilegkärbsed,enne magamaminekut avastas Kähma enda kilekotist prussaka ja hommikul leidsime 3 x suurema klaasist. Putukad sai mõrvatud.

Hommikul algas Munnari tuur. Munnari on imeilus kohake teeistanduste vahel, muud ei saanud kui ainult filmisime ja pildistasime. Käisime maitseainete aias, kus tehti väike tuur ja pärast viidi poodi, kus hiljem selgus olid muidugi topelthinnad. Edasi sõit Munnari mägede vahel - elektritootmis tammid, Matupethy tamm, Eco point kus hääl kajas ja Top station kõige kõrgemal mäe otsas - pilve sees, kõrgust vist ca 2000 merepinnast. Õhtu lõpes Ayurverd massaziga - 600 ruupiat kogu keha ja pea õli-massaz. Mõnus aga oleks võinud tugevam olla.
Järgmisel hommikul Munnari teemuuseum, kus nägime nii ajalugu kui ka tee valmimise protsessi. Peale seda algas sõit Kumarokomi. Tee peal ostis G meile kerala kala ja miskit kohalikku kookose alksi jooki, mis maitses nagu käärind pärmivesi. Kell 5 saabusime Kumarakomi Cocobay resorti, mis parim hotell siiani. Põrandal olevad rätikud on siin ka valgemad, kui mujal keharätikud olid. Koht ise on täiesti imeline, tagavete kaldal, basseiniga resort - kahju et siin kauem olla ei saa. Praegu istume õues palmide all, kraade vähemalt 25, naudime kohalikku õlut ja kohe hakkame suppi ja salatit sööma. Elu on LILL!

Kõik on väga õnnelikud ja tervitame koduseid, saadame soojad kallid!

Homme ootab meid ees Houseboat sõit tagavetel. Siis juba rongiga Varkala ranna-hüttidesse. Nüüd ilmselt paar päeva jälle internetiühendust ei leia.

1 comment:

1. I read your article I enjoy the reading. This is truly a great read for me. Your written skill is so good.I appreciate to this one.